برد الکترونیکی چند لایه

تولید کننده انواع برد الکترونیکی چند لایه

برد الکترونیکی چند لایه

تولید کننده انواع برد الکترونیکی چند لایه

  • ۰
  • ۰

معرفی برد الکترونیکی چند لایه

همان طور که می دانیم با توجه به پیشرفت تلکنولوژی همه چیز رو به کوچکتر شدن و میکرو شدن می باشد، برد های الکترونیکی نیز از این مورد مستثنی نیستند به همین جهت این برد ها در حال حاضر در کوچکترین سایز ممکن تولید می شوند و یا به صورت چند لایه ای که بر روی هم سوار می شوند تولید می گردد.

شرکت جهان الکترونیک، تولید کننده برد الکترونیکی و برد الکترونیکی چند لایه

شرکت جهان الکترونیک یزد در زمینه تولید برد الکترونیکی چند لایه به شرکت ها و تولید کنندگان زیادی خدمت رسانی کرده. این شرکت در شهر یزد مشغول به فعالیت می باشد و با استفاده از نیرو های مجرب و کارآمد وو دستگاه های پیشرفته موفق به تولید برد الکترونیکی به سفارش و درخواست مشتریان دارد.

کاربرد برد الکترونیکی چند لایه

تولید این برد ها به صورت یک پلت فرم پایه است که از چند لایه تشکیل شده است و توسط یک سری عملیات پیچیده و خاص به برد الکترونیکی چند لایه مبدل خواهند شد. تولید کنندگان برد الکترونیکی چند لایه  در پیشرفت و دقت محاسباتی بسیار موثر بودند و موجب شدند تا محاسباتی که صورت می گیرد به دقیق ترین شکل ممکن انجام شود.

یکی دیگر از راه حل هایی که برای تولید برد الکترونیکی وجود دارد تولید برد های الکترونیکی چند لایه و یا مولتی  لایر می باشند. 

.طیف وسیعی از مواد اپوکسی و سرامیک و مس و آلومینیوم در این نوع از بردها استفاده میشوند و طراحان میتوانند از Via های کور و دفن شده (Blind and buried vias) در طراحی خود در این برد ها استفاده نمایند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی